Tuesday, December 25, 2007

Terkini - Mencari ...

Sekarang saya enak-enak sahaja melepak di rumah, bermain-main dengan anak-anak buah, makan tidur. Namun saya dalam debar sebetulnya. 1 Januari ini insya Allah saya bakal memulakan alam pekerjaan di UiTM Dungun, Terengganu. Saya masih belum tahu akan mengajar subjek apa, di mana saya bakal menginap. Salah sendiri juga, saya belum menghubungi UiTM Terengganu pun huhu. Seronok sangat melepak. Insya Allah esok saya telefon . Oh ya, sebenarnya saya mahu bertanya di sini jikalau ada kenalan atau anda sendiri menetap atau bekerja berhampiran UiTM Dungun. Kalau anda tahu sesiapa yang memerlukan teman serumah atau rumah sewa murah-murah, harap dapat emel saya ASAP ya. Terima kasih.

UPDATE:
Saya sudah dapat rumah sewa. Insya Allah akan berpindah secara rasmi 1 Januari ini. Terima kasih pada teman-teman baru UiTMT yang membantu saya.

8 comments:

dianz said...

ngajar nih? congrats! be a good teacher ya :D
buka your shelfari ya :)

ida_zy said...

hehe ye insya Allah
doakan la mba ida jadi guru yang baik
maaf ya jarang sekali buka shelfari

naim said...

k.ida...wah2...dah jadi org ganu le ni..nnti lehla kitorg gi jalan2 ke sana ye..okes..selamat menagajar!!..jangan garang2 tau..hehe

Anonymous said...

ida! gotcha! hehe..

i'm sure u'd love dungun..

good luck in this new venture..

let's not stop learning.. coz it take the whole life to graduate.

take care! see ya in academic meeting..:P

Mrs ZYI said...

wah ida, how's ganu kite? syiok ah hari2 bole mkn kopok lekor tepi pantaiiii..besstt tu..

anyway, doa2kan sy ye.. kena gi rector's office kul 10 pg, selasa ni..

glup glupp...gabbraaa plak..

dianz said...

mbak.. maaf ya atas entry di blogku... aku dah replay ur comment. harap baca untuk memperjelas maksudku :)

Anonymous said...

Salam Ida

Macammana kehidupan di Dungun?Berdekatan pantai tentunya sesuai dengan jiwa ala-ala sastera...Bila dah dapat emel ofis nanti bagitau kak ani ya. boleh kita beremel pulak.

kak ani segamat

Ibah said...

Ida, selamat study! hihi..life long learning..gigit jari tengok org bersantai di ujung minggu (dlm kes sy.. Good luck!!